Procedura rozpatrywania reklamacji:
Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane poprzez wysłanie go pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres Sprzedawcy albo zgłoszenie osobiście w jego siedzibie. Do zgłoszenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz reklamacji, dostępny na stronie sklepu.
Odpowiedź na zgłoszenie reklamacji zostanie udzielona na piśmie i przesłana pocztą elektroniczną lub tradycyjną.
Złożenie oświadczenia o odstąpienia od umowy lub o obniżeniu ceny powinno zostać złożone na piśmie i doręczone Sprzedawcy lub wysłane pocztą tradycyjną albo elektroniczną.
Zwrot ceny lub części ceny, w przypadku skorzystania przez Klienta z uprawniania do obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
W wypadku, gdy naprawa lub wymiana towaru byłaby niemożliwa lub wiązałaby się z nadmiernymi kosztami, sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym konsumenta.